Genbrug din søgning

Hvis du ofte søger efter noget bestemt blandt dine mails, kan du gemme din søgning og genbruge den næste gang.

Du skal oprette en søgemappe med dine egen kriterier. Et kriterie kan f.eks. være bestemte ord i emnefeltet eller bestemte navne.

Du skal i Outlook:

  1. Vælg Fanen <Mappe> → gruppen <Ny> → Knappen <Ny søgemappe> (CTRL+SKIFT+P)
ny søgemappe i Outlook

Figur 1: Vælg ny søgemappe

  • I ruden <Vælg en søgemappe> ruller du helt i bund og vælger <Opret en brugerdefineret søgemappe>
Brugerdeffineret søgemappe

Figur 2: opret og navngiv ny søgemappe

  • Vælg knappen <Vælg>
  • Navngiv søgemappen og vælg knappen <Kriterier...>
    Skriv eller udpeg dine kriterier i søge-boksen
  • Vælg knappen <OK> 3 gange

Læs mere om søgemapper i Office 2010 eller Office 2007 på Microsofts hjemmeside.

19-05-2014


Gem din søgning i Outlook