Når du benytter ovenstående formular bliver din besked videresendt til min indbakke uden kryptering.
Din henvendelse/dine oplysninger bliver opbevaret i min indbakke indtil din henvendelse er afklaret, dog kan der gå lidt tid inden jeg får ryddet ud (op til en måned).
Når vi koble op, så jeg kan se din skærm, kan vi enten benytte Mikogo eller Teams.
Hvis du har Teams
Du er velkommen til at sende en invitation til mig og derefter dele din skærm.
Dette forudsætter at jeres firma tillader skærmdeling med eksterne.
Læs mere om deling af skærm i Teams
Hvis du ikke har Teams benytter jeg programmet Mikogo, som jeg abonnerer på.
Dette forudsætter at du har tilladelse til at installerer på din PC. Læs mere om Mikogo
Hvis vi bruger Mikogo
Klik på knappen Windows: Klik her / MAC: Klik her
Gem og Åbn filen Mikogo-Viewer.exe
(se evt. nedenfor)
Accepter at køre filen
Udfyld boksen:
Møde-ID er det nummer der står i emailen fra Praktisk IT
Dit navn er hvad du gerne vil hedde under sessionen
Klik på knappen Deltag i møde
I dialogboksen Anmod om at skifte vært Vælger du knappen Ja
Du kan også have Mikogo-viewer.exe liggende på din PC, så er det en lille smule lettere at komme på.
Klik på knappen WINDOWS: HENT MIKOGO / MAC: HENT MIKOGO
Gem og Åbn filen Mikogo-Viewer.exe
(se evt. nedenfor)
Når du skal åbne filer / køre programmer fra en hjemmeside skal du have tillladelse til at installerer på masiknen. Arbejder du i en større virksomhed, bliver det styret af IT-afdelingen om du må eller ikke.
Præcis hvordan det foregår (f.eks. om du skal accepterer i en boks), afhænger også af opsætningen af programmet.
Klik på navnet på det program du bruger, hvis du vil læse mere.