Indkaldelse og referat

Skabelonen <Indkaldelse og referat> er et godt værktøj til dig der faciliterer møder.

Med skabelonen <Indkaldelse og referat> slipper du for en del gentagelser når du faciliterer møder.

  1. Start med at skrive informationer om mødet (dato, tid, sted og overskrift)
  2. Hent deltager- og afbudsnavn+firma / afdeling fra Outlooks lister
  3. Klik på en knap og skriv dagsorden

– så er du færdig med indkaldelsen

Afsenderoplysninger er automatisk sat ind i dokumentet (Afsenderoplysninger er f.eks. Dit navn og din titel). Denne funktion kan vælges fra.

Du kan nu redigere dokumentet f.eks. med ekstra informationer eller bruge det som det er.

Når du skal skrive referat

Dan referatet med klik på en knap

  1. Dagsordenen kopieres til en tabel hvor du kan skrive referatet, deadlines og ansvarlige
  2. Dokumentets titel m.v. ændres til referat
  3. Afsenderoplysninger fjernes

Dokumenterne passer til jeres firma

  • Jeres logo og firmaoplysninger sættes ind
    det er med i prisen
  • Layout kan let ændres til jeres designlinje
    Som tilkøbsydelse eller ved egen indsats

Tekniske oplysninger

  • Skabelonen er udarbejdet til Office 365 (Nyeste udgave af Word til PC).
  • Den kræver mindst version 2010. Ring venligst 3026 3212 for nærmere oplysninger hvis i bruger en anden version.
  • Skabelonen kan afvikles fra SharePoint Online, hvis der er valgt at dokumenter starter i klientprogram (dvs. Word på PC).
  • Skabelonen indeholder VBA-kode.
  • I indkaldelsen indsættes afsenderoplysninger med den metode der bruges af DokumentStarteren. Hvis i ikke benytter dette udmærkede produkt, kan i selv oprette afsenderoplysninger - det kræver almindelig brugerviden om funktionen Hurtigdele. Eller Praktisk IT kan gøre det for jer.
  • Dannelsen af referat jf. billedmateriale forudsætter at visse elementer i dokumentet ikke er slettet.

Pris 799,-
ekskl. moms og pr. CVR-nr.